ALGEMENE VOORWAARDEN

VAN 'T NIEUWE SINT JANNEKE

Algemene Voorwaarden 't Nieuwe Sint Janneke

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2025
Van toepassing op alle bestellingen via sintjanneke.nl

Artikel 1 – Identiteit van de onderneming

Naam: 't Nieuwe Sint Janneke
Adres: Sint Janstraat 13, 4901 LR Oosterhout
E-mailadres: info@sintjanneke.nl
Website: sintjanneke.nl
KvK-nummer: [invullen]
BTW-nummer: NL005275399B72

Artikel 2 – Toepasselijkheid

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle online bestellingen die geplaatst worden via onze website.

  2. Door een bestelling te plaatsen ga je akkoord met deze voorwaarden.

Artikel 3 – Het aanbod

  1. Wij doen ons best om ons aanbod op de website zo duidelijk en volledig mogelijk weer te geven.

  2. Typefouten of technische fouten in prijzen of beschrijvingen geven geen recht op levering tegen foutieve prijs of condities.

  3. Het aanbod kan variëren per dag. Producten zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt.

Artikel 4 – De bestelling

  1. Je kunt via de website bestellen voor afhalen of thuisbezorging.

  2. De bestelling is pas definitief nadat wij deze via e-mail of de website bevestigen.

  3. Wij behouden ons het recht voor om bestellingen te weigeren (bijvoorbeeld bij overmacht of misbruik).

Artikel 5 – Prijzen en betalingen

  1. Alle vermelde prijzen zijn in euro’s en inclusief BTW.

  2. Je kunt veilig betalen via de betaalmethoden die op de website worden aangeboden.

  3. Eventuele bezorgkosten worden vooraf duidelijk vermeld.

Artikel 6 – Afhalen en bezorging

  1. Je kiest zelf een beschikbaar tijdstip voor afhalen of bezorging.

  2. Wij streven naar een stipte levering, maar kunnen door drukte of onvoorziene omstandigheden iets afwijken van de gewenste tijd.

  3. Bij bezorging is het jouw verantwoordelijkheid om correcte adres- en contactgegevens op te geven.

  4. Wij bezorgen alleen binnen een vooraf bepaalde regio. Bestellingen buiten het bezorggebied kunnen worden geweigerd.

Artikel 7 – Annuleren en wijzigen

  1. Een bestelling kan kosteloos worden geannuleerd of gewijzigd tot 15 minuten na het plaatsen, tenzij het product al in bereiding is.

  2. Annuleren kan telefonisch of via e-mail (als deze tijdig wordt gelezen).

Artikel 8 – Klachten en feedback

  1. Wij doen ons best om jou zo goed mogelijk te helpen. Heb je een klacht? Neem dan binnen 24 uur na levering contact met ons op.

  2. Klachten over smaak of temperatuur van eten worden alleen in behandeling genomen als deze direct na bezorging worden gemeld.

  3. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing, zoals vervanging of (gedeeltelijke) vergoeding.

Artikel 9 – Aansprakelijkheid

  1. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade ontstaan door verkeerd gebruik van producten of onjuiste gegevensverstrekking door de klant.

  2. Onze aansprakelijkheid blijft altijd beperkt tot het bedrag van de betreffende bestelling.

Artikel 10 – Overmacht

  1. In geval van overmacht (bijvoorbeeld storingen, extreme drukte, noodweer) kunnen wij de levering uitstellen of annuleren.

  2. Wij nemen in dat geval zo snel mogelijk contact met je op.

Artikel 11 – Privacy

Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Meer informatie vind je in onze Privacyverklaring.

Artikel 12 – Wijzigingen in de voorwaarden

Wij behouden ons het recht voor om deze voorwaarden te wijzigen. De meest actuele versie is altijd te vinden op onze website.